ÖZEN İŞ MAKİNA ailesi olarak, müşterilerimizle uzun süreli ilişkiler kurmak amacıyla; yasal mevzuata dayalı ve ekonomik şartları göz önünde bulundurarak, çalışanlarımızı ve tüm paydaşlarımızı sürece dahil edip, tarafımıza ulaşan şikayetlerin her biri için zamanında çözüm üretip, müşteri memnuniyetine ve ürün/hizmet kalitemizin sürekli gelişimine katkı sağlamayı, aşağıdaki prensipler ışığında taahhüt ederiz.

• ŞEFFAFLIK : Ürünümüz ve/veya hizmeti hakkında oluşan her türlü sorular, talepler, memnuniyet ve şikayetler tarafımıza iletilebilir.

  ERİŞİLEBİLİRLİK : Başvurularınız için, Müşteri Danışma Hattı’mızdan +90 (324) 676 45 90 (3 HAT) ,info@ozenismakina.com veya internet sitelerimiz www.ozenismakina.com adreslerinden ulaşım sağlanabilir.

• CEVAP VEREBİLİRLİK : Başvurularınız alanında uzman personeller tarafından değerlendirilip, en çabuk şekilde tarafınıza geri dönüş sağlanır.

• OBJEKTİFLİK : Her başvuru adil, önyargısız ve tarafsız bir şekilde değerlendirilmektedir.
 
• ÜCRET : Başvuruların değerlendirilmesi süreci, başvuru sahipleri için ücretsizdir.
 
• GİZLİLİK : Başvuru sahibinden alınan kişisel bilgiler gizlilik prensibine göre hiçbir departman ve/veya kurum ile paylaşılmamaktadır. Kişisel bilgiler her zaman gizli tutulmaktadır.

• MÜŞTERİ ODAKLILIK : Memnuniyetini sağlamayı hedeflediğimiz müşterilerimize, şirket politikaları ve yasal mevzuatlar çerçevesinde, uygulanabilir çözümler sunmak, beklentilerini karşılamak ve haklarını korumak konusunda özen gösterilmektedir.

• HESAP VEREBİLİRLİK : Gelen başvurular kayıt altına alınarak, kararlar gerekçeleri ile birlikte başvuru sahiplerine açıklanır.

• SÜREKLİ İYİLEŞTİRME : Başvuruyu ele alma sürecimizdeki iyileştirmeye açık alanlar, sürekli iyileştirme felsefesiyle ele alınarak sürecin her zaman daha iyi yönetilmesi hedeflenmektedir.